
دیروز بعد از کلی وقت دوباره مسیرم به انقلاب گرفت. خیلی وقت بود خیابان انقلابو پیاده نرفته بودم. بعد از اینکه از مصاحبه شرکت برگشتم تصمیم گرفتم از سی و سه پل رد شم و برم سمت انقلاب . راه رفتن توی پیاده رو های خلوتش و گشتن توی پاساژای انقلاب و دیدن ویترین های رنگارنگشون حالمو خیلی خوب کرد. مخصوصا اینکه خیابانو واسه مترو بستن. اینقدر خلوت و خوبهxa0 یهو چشمم به پاساژ مورد علاقه ام افتاد. پاساژی که هر وقت انقلاب بودم حتما اونجا میرفتم. از پله هاش پایین رفتم . مغازه آقای بارانی عوض شده بود. اول رفتم پ...
ادامه مطلب