چرا اینقدر طولانیه؟؟
اصلااین ساعت لعنتی نمیگذره؟؟
امشب شب یلداست عایا؟؟؟؟؟؟؟
یا یک شب معمولی با حجم زیادتر دلتنگی نسبت به شبهای دیگه است؟؟
پس کی قراره این شب یلدا ها تمومشه؟؟
و خداوند عشق را آفرید...
ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 195