مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
| | ♥ شماره 14♥ آدم باید یک چیزی داشته باشد . خاطره ای . دردی . دلتنگی ئی . مرضی چیزی .. بله مرض داشته باشد حتی ولی خالی نباشد . هیچی نباشد . حرف بزند . کم ، ولی حرف بزند . گریه کند ، از عالم و آدم متنفر شود و فردا صبح دوباره وقتی می رود سر ِ کار به درخت و دیوار و پرنده سلام کند ! گریه کند ، از عالم و آدم دلش بگیرد و باز یک مهدیس کوچولویی .. سگی .. گربه ای .. درخت انجیری .. چیزی .. باشد که دلش را خوب کند . آدم باید یک نفر را توی زندگی اش داشته باشد که بوسش کند . بوسیدن خیلی از دردها را التیام می دهد .
+ تاريخ سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۵ساعت 12:57 +
| و خداوند عشق را آفرید...
ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 9:09